Grįžote po darbų namo ir matote į save nukreiptas dvi dideles akis, laukiančias ko nors įdomaus? PUIKU. Štai keli būdai ne tik pažaisti, bet ir naudingai praleisti laiką. Tam prireiks to, ką galima rasti kiekvienuose namuose. Smagaus pasibuvimo!
1. Imame buteliukus, stiklainiukus, skirtingo dydžio talpas, nusukame dangtelius, sumaišome ir pasiūlome vaikui parinkti tinkamą ir užsukti.
2. Kempinė, vaikiškas muilas ir indai (geriausia nedūžtantys). Lengvai rodome indų plovimo supermeistrui puodus ir pasiūlome mažiui išplauti.
3. Bet kokios kruopos, šepetys, kastuvėlis. Pilstome ir šluojame!
4. Kempinė, padėklas ir vanduo. Pilame – valome!
5. Sagos, raišteliai, spaustukai, kabliukai. Darome, pavyzdžiui, kiškutį ir morką, juos sujungiame tarpusavyje arba raišteliais, arba sagomis, arba kabliukais ir kilpa ir žaidžiame žaidimą „Pamaitink zuikį morka”. Tokių įvairiausių žasilų galima prikurti pačių įvairiausių.
6. Skirtingos medžiagėlės (šilkas, medvilnė, kailis). Aptariame: šis dygus, šis minkštas, o šis slidus. Pasiūlykite liečiant parinkti jiems poras.
7. Smulkūs daiktai (sagos, mozaika, kamuoliukai) sumetame į talpą su vandeniu ir gaudome šaukšteliu.
8. Maišelis su 8-10 vaikui pažįstamais daiktais (gumytė plaukams, pieštukas, plaukų šepetys, mažas minkštas zuikutis ir t.t.). Vaikas užmerktomis akimis traukia daiktą ir turi jį įvardyti. Po to galima pasunkinti užduotį – sudėti visus daiktus, prasidedančius raide „d”. Taip lavinami taktiliniai pojūčiai ir galima išmokti visas abėcėlės raides, mokomasi išskirti garsus žodžiuose.
9. Dvi lėkštelės, kempinė, laistytuvėlis. Į vieną lėkštutę laistytuvėliu įpilame vandens, po to jį kempine perkeliam į kitą lėkštę.
10. Karoliukai, dėžutės. Pirmiausia sumaišome karoliukus ir paprašome vaiko sudėti juos į dėžutes pagal požymį (spalvą, dydį ar formą) – pirmiausia į 2 dėžutes, po to tris ir t.t.